Întrebări frecvente
Abonează-te la newsletter,
fă-ți cont și primești 100lei în contul de client
Cele mai frecvente întrebări
Toate electronicele pe care le găsești la TeleRenta sunt noi sau ca noi. Mai mult, toate dispozitivele noastre sunt în garanție.
În momentul în care le primești, asigură-te că le depozitezi, instalezi, folosești și întreții conform instrucțiunilor producătorului. Pe scurt, că le tratezi cu grija pe care le-o acorzi de obicei lucrurilor la care ții.
Știm că planurile uneori se schimbă, de aceea returnarea produsului înainte de termenul ales este posibilă. Efectul va fi că TeleRenta îți va reține 10% din chiriile rămase până la finalitatea contractului.
Da, plata in avans a chiriilor este disponbilă. Dacă vrei acest lucru, transmite decizia ta unui consultant Telerenta la 0312.290.600 sau pe email la suport@telerenta.ro. Plata se va debita de pe cardul introdus pentru contractul respectiv.
S-a încheiat perioada de închiriere? E timpul ca un nou client TeleRenta să se bucure de echipamentul ales. Asta în caz că nu vrei să prelungești tu, desigur.
Pentru confidențialitatea datelor tale salvate de dispozitiv, dar și pentru ca noi să putem accesa echipamentul, asigură-te că produsul a fost readus la setările din fabrică și că nu mai are salvat niciunul dintre conturile tale.
Intră apoi în contul tău TeleRenta, selectează contractul pentru care vrei să returnezi și bifează opțiunea "Returnează un produs".
Împachetează produsul și toate accesoriile cu care a venit în ambalajul original. Un reprezentant Telerenta te va contacta pentru restul detaliilor de ridicare.
Pentru a evita plata unei rate în plus, îți recomandăm să returnezi produsul cu cel puțin 1 zi înainte de următoarea plată. În caz că nu reușești și remarci totuși că ți-a mai fost retrasă o rată, poți sta relaxat - costul va fi returnat în cont în momentul în care produsul ajunge la noi și poate fi verificat.
Relația ta contractuală se încheie oficial în momentul în care specialiștii noștri au evaluat echipamentul returnat și s-au asigurat că e în condițiile stabilite.
Vei ști mereu care e data scadentă a facturilor tale către TeleRenta.
Plata chiriilor lunare este automată, asa că asigură-te că e mereu alimentat corespunzător cardul de debit sau credit salvat în secțiunea cu modalități de plată aferent contractului sau contractelor tale.
Dacă în ziua scadenței, suma nu poate fi debitată, Telerenta va reîncerca plata în zilele următoare.
Chiriile lunare achitate în primele 10 zile după data scadenței nu atrag nicio penalizare. Penalizările pentru neplată pot fi găsite în contractul de închiriere.
Ceva nu funcționează așa cum trebuie? Dă-ne de veste imediat ce observi! Contactează reprezentanții TeleRenta și spune-le în detaliu ce ai remarcat.
Ai la dispoziție metodele noastre de contact aici: https://telerenta.ro/contact.
Vom trimite un specialist să evalueze situația și, în funcție de diagnostic, vom repara sau înlocui produsul în termen de cel mult 5 zile lucrătoare.
De reținut: nu apela la specialiști neaprobați de TeleRenta pentru intervenții asupra echipamentelor împrumutate!
Ai la dispoziție 14 zile în care poți să te retragi din contractul de închiriere cu TeleRenta. Vom lua în calcul numărul de zile în care ai beneficiat de produsele închiriate, iar pe baza lui vom stabili suma finală de plată și vom returna diferența față de cât ai plătit inițial.
După primirea produselor închiriate la sediul TeleRenta și evaluarea stării lor, se va putea realiza rambursarea în contul tău.
În cazul în care remarcăm diferențe între starea produselor livrate și a celor returnate, e posibil să cerem o evaluare tehnică din partea specialiștilor. Eventualul cost de readucere la starea inițială va fi suportat de client.
Prima chirie se va achita la emiterea contractului, după ce contul a fost validat.
La plasarea comenzii se efectuează plata unei sume de 0.1 Lei, moment în care echipamentul ales e considerat rezervat iar datele cardului sunt păstrate în sigurantă de către Telerenta.
Următoarea chirie va fi plătită la fix o lună distanță de ziua în care îți este livrat produsul, nu la o lună de la plata primei chirii. Exemplu: dacă faci plata primei chirii pe 1 mai, iar produsul este livrat pe 5 mai, a doua sumă va fi scadentă pe 5 iunie, nu pe 1 iunie.
Paf, bum! Pentru că situații neprevăzute pot apărea oricând în timpul închirierii, noi contribuim la costul de reparare prin acoperirea SafeRent inclusă în preț. Suntem aici să te ajutăm în caz de avarii accidentale ale produsului închiriat.
Luăm în calcul situațiile în care un dispozitiv este zgâriat, spart, udat.
În cazul în care problema apare ca urmare a acțiunilor tale, îți vom comunica ce cost presupune repararea sau înlocuirea produsului și vom retrage intre 20% si 50% din el de pe cardul tău, urmând ca restul să fie plătit de către noi. Procentul depinde de categoria produsului. Toate detaliile sunt aici: https://telerenta.ro/termeni-si-conditii
Problemele tehnice de funcționare sunt acoperite de garanția produsului.
De asemenea, este important de știut că dacă este furat sau pierdut, atunci asigurarea SafeRent nu mai acoperă produsul și vei fi nevoit să achiți costul integral al înlocuirii produsului.
Pentru mai multe detalii, consultă termenii și condițiile noastre aici: https://telerenta.ro/termeni-si-conditii
Perioada de închiriere începe efectiv doar din momentul în care primești produsul. De atunci, toate ratele viitoare vor fi scadente lunar, în aceeași zi.
Exemplu: dacă intri în posesia unui produs TeleRenta pe 5 mai, data scadentă a fiecărei rate va fi cea de 5 a lunii (5 iunie, 5 iulie etc).