Înainte de a semna primul contract de închiriere cu TeleRenta, treci printr-un proces digital de verificare a identității, cunoscut sub numele de Electronic Know Your Customer (eKYC) sau, pe românește, procesul de cunoaștere a clientelei. Acesta e întâlnit în multe industrii, de la servicii medicale la împrumuturi bancare, și e complet automatizat.
Pentru a asigura un proces complet automatizat, sigur și de încredere, apelăm la partenerul nostru Qoobiss, o companie europeană de top în domeniul soluțiilor de verificare digitală a identității. Astfel, ne asigurăm că TeleRenta respectă legislația anti-fraudă, dar și confidențialitatea datelor tale.
Pregătește-te pentru procesul de cunoaștere a clientelei astfel încât să închei cât mai rapid.
Pont: ține aproape cartea de identitate și un telefon mobil, vei avea nevoie de ele. Asigură-te și că browserul tău permite accesul la camera foto a telefonului.
#1 Scanează codul QR de pe ecran sau introdu un număr de telefon la care vrei să-ți trimitem prin SMS link-ul de accesare
#2 Citește și acceptă acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal și acordul privitor la termenii și condițiile de utilizare Qoobiss
#3 Introdu numărul de telefon la care vrei să primești SMS-ul de verificare. Odată ce ai primit codul, scrie-l în campul dedicat
#4 Urmează instrucțiunile de captare ale actului de identitate. Trebuie să poată fi fotografiat din față și dintr-un unghi înclinat
#5 Încheie cu validarea video. Filmează-te din față și din profil.
Vei primi în câteva momentul rezultatul verificării.
Cine are acces la datele tale?
Pentru procesul de eKYC, partenerul nostru folosește cele mai noi tehnologii de criptare pentru a extrage, colecta și procesa date personale. Acestea nu ajung la o persoană anume, ci sunt verificate de un soft.
În urma verificării, care poate dura câteva minute, contul primește statutul de „KYC Passed” sau „KYC Not Passed” și ești notificat prin e-mail.
Ce se întâmplă cu banii dați în cazul în care rezultatul e „KYC Not Passed”?
În eventualitatea în care primești statutul „KYC Not Passed”, îți va fi returnată întreaga sumă plătită în termen de 3 zile lucrătoare, iar contractul de închiriere nu va mai fi emis.
Dacă vrei să discuți cu un operator despre această situație, poți suna de Luni până Vineri (09-18) la 0312290600 sau ne poți contacta folosind orice metodă de contact.