Se poate întâmpla ca un dispozitiv să se spargă, zgârie în timp ce e închiriat de tine. Pentru că știm că astfel de situații pot apărea oricând, nu doar că nu judecăm, dar suntem și pregătiți să contribuim cu o bună parte din costul de reparare. De aceea, fiecare produs are inclusă în preț acoperirea SafeRent. 

În cazul în care problema apare ca urmare a acțiunilor tale, îți vom comunica ce cost presupune repararea sau înlocuirea produsului.

Din acest cost, noi vom acoperi 80% pentru Televizoare, Monitoare și Desktop PC, 70% pentru Console Gaming, 50% pentru Laptopuri, Telefoane și Tablete.

Luăm în calcul situațiile în care un dispozitiv este zgâriat, spart, udat.

Dă-ne de veste dacă se întâmplă ceva și un specialist va veni să evalueze situația. În funcție de diagnosticul primit, vei afla ce presupune repararea. 

Dacă e o defecțiune tehnică ce nu ține de tine, ne vom asigura că reparăm sau înlocuim produsul cât mai curând, fără costuri pentru tine și cu un minim de așteptare sau deranj. 

Dacă este furat sau pierdut, atunci asigurarea SafeRent nu mai acoperă produsul și vei fi nevoit să achiți costul integral al înlocuirii produsului. 

Toate aceste aspecte sunt detaliate aici: https://telerenta.ro/termeni-si-conditii

Căutare>

Ce produs cauți?